Понеділок, 25.09.2017
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2014 » Листопад » 11 » Письмовий звіт про виконану роботу за 3-й квартал 2014 року КП "Благоустрій" Валківської міської ради
16:49
Письмовий звіт про виконану роботу за 3-й квартал 2014 року КП "Благоустрій" Валківської міської ради

Письмовий звіт про виконану роботу за 3-й квартал 2014 року
КП “Благоустрій” Валківської міської ради.

Вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів.

     Валківською міською радою було придбано огорожі для контейнерних майданчиків (для 9 майданчиків) та нові контейнери в кількості 42 шт. Працівниками підприємства було виконано монтаж та встановлення огорож контейнерних майданчиків, відсипка піском та монтаж твердої основи для встановлення контейнерів, заміна старих контейнерів на нові. Вказані роботи ще не закінчено, так-як їх проведення є залежним від наявності людських та фінансових ресурсів.
    В результаті проведеної роботи із сільськими радами, КП «Благоустрій» було визнано виробником послуг з вивезення рідких та твердих побутових відходів на території Благодатненської, Минківської, Мельниківської, Шарівської, Сидоренківської та Ков’ягівської сільських рад. Це дало можливість надавати послуги з вивезення ТПВ та РПВ установам бюджетної сфери, сільськогосподарським та іншим підприємствам, які знаходяться на території вказаних сільських рад. Відповідно, за рахунок збільшення обсягів надання послуг, підприємство додатково одержало 57,0 тис. грн., що дозволило частково перекрити збільшення витрат в зв’язку з різким подорожчанням паливно-мастильних матеріалів, запасних частин, енергоресурсів та ін.
      Вивіз та захоронення твердих побутових відходів проводиться своєчасно – відповідно графіку. Вивезено ТПВ - 4050 м3.
     На даний час укладено з мешканцями приватного сектору 1891 договір, за 2014 р. укладено 137 договорів, в т.ч. по вул. Чапаєва та Горького 11 договорів,  охоплено договорами біля 77 % мешканців приватного сектору міста.
     З приватними підприємцями укладено 100 договорів що складає 87 % від загальної кількості, 22 з бюджетними установами та 37 із підприємствами різних форм власності, із них 18 за межами міста.
     З метою розширення ринків збуту, була проведена робота по укладенню договорів, на вивезення рідких побутових відходів. Результатом цього є укладення договорів на вивезення рідких побутових відходів із територіальним центром соціального обслуговування, а також з сільськогосподарськими підприємствами, АЗС, хлібоприймальними підприємствами та іншими установами Валківського та Коломацького районів. В результаті виручка від надання послуг з  вивезення рідких побутових відходів склала 17,4 тис. грн., проти 6,2 тис. грн. в 2013 р.
    Рідких відходів вивезено – 480 м3.
    КП «Благоустрій» було розраховано та затверджено Рішенням виконавчого комітету Валківської міської ради № 91 від 15 жовтня 2014 року економічно обґрунтовані тарифи  на утримання будинків і споруд та прибудинкової  території, тарифи на вивезення та захоронення твердих побутових відходів. Нові тарифи почали діяти з 1 листопада 2014 р.

                          Попереджуючи можливі запитання хочу пояснити наступне.

1. Тарифи  на вивезення та захоронення твердих побутових відходів розраховані відповідно до вимог Постанови КМУ від 6 жовтня 2011р. № 1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів».
     Загальне збільшення тарифу  на вивезення та захоронення в середньому відбулося  на 67 %, тобто вартість попереднього тарифу та нового розрахованого тарифу, в порівнянні:
    -  багатоквартирні будинки  7,31 грн. → 12,23 грн.
    - приватний сектор 7,68 грн. → 12,84 грн.
    - бюджетні установи ( контейнер) 36,05 грн. → 60,26 грн.
    - інші установи ( контейнер) 47,03 грн. → 67,85 грн.
      Підвищення тарифів зумовлене різким зростанням цін по основним складовим тарифу, а саме цін на паливно-мастильні матеріали, запасні частини, заробітну плату тощо.
   Так в тарифі на вивезення ТПВ паливно-мастильні матеріали зросли у вартості на 61%, заробітна плата на 49%,  запасні частини на 350% (зношена техніка потребує ремонтів та заміни окремих агрегатів). Собівартість послуг з вивезення ТПВ підвищилась на 84%.
    В тарифі на вивезення ТПВ 75% складають прямі витрати( заробітна плата, ПММ, та частковий ремонт) та 25% складають адміністративні  та загальновиробничі витрати. Попередній тариф відшкодовував собівартість послуг лише на 41%.
   В тарифі на захоронення  ТПВ паливно-мастильні матеріали зросли у вартості на 73 %, заробітна плата на 3%, інші прямі витрати на 9 %. Собівартість послуг з захоронення ТПВ підвищилась на 37%.
   В тарифі на захоронення ТПВ 80 % складають прямі витрати( заробітна плата, ПММ, та частковий ремонт) та 20 % складають адміністративні,  загальновиробничі витрати. Попередній тариф відшкодовував собівартість послуг лише на 50 %.
 2. Тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території було розраховано відповідно до вимог Постанови КМУ від 1 червня 2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».
   Причиною перегляду тарифів став різкий ріст цін на матеріали, енергоресурси,  паливно-мастильні матеріали та підвищення заробітної плати в результаті чого попередній тариф відшкодовував собівартість послуг лише на 49%.
    В тарифі на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території заробітна плата зросла на 46% , матеріали на 85 %, електроенергія підвищилась  на 30 %. До структури нового тарифу включено косіння тримером трави на прибудинковій території та прибирання снігу взимку, це також вплинуло на збільшення тарифу. В вище вказаному тарифі  76% складають прямі витрати ( заробітна плата, ПММ, витратні матеріали, електроенергія) та 24% складають адміністративні і загально-виробничі витрати.
   До 1 листопада поточного року в середньому тариф по будинках складав 0,9657, після 1 листопада тариф буде складати  в середньому 1,60 грн. за 1 кв.м., підвищення тарифу  відбулось на 64%.
   Відповідно розробленого тарифу було складено перелік робіт та послуг, які надаються в рамках окремих складових. Жителі багатоквартирних будинків з переліком послуг, які надаються КП «Благоустрій» в рамках складових тарифу, будуть ознайомлені шляхом вивішування переліків на інформаційних дошках, вхідних дверях будинків та в приміщенні КП «Благоустрій».

Послуги з  утримання будинків та прибудинкових територій

    У відповідності із планом заходів по підготовці житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період 2014-15 рр. підприємством були проведені наступні роботи.
    Проведено ремонт вхідних східців в будинках по вулиці Торговій, Жовтневій, Борща та провулку Майському.
    Обстежено вхідні двері по всіх будинках, за необхідності проведено заміну (встановлення)  пружин та дрібний ремонт дверей.
    Обстежено покрівлі житлових будинків, в результаті чого зроблено дрібний ремонт покрівель багатоквартирних будинків, які знаходяться на вулицях Перемоги, Котовського, Карла Лібкнехта, в’їзду та провулку Пушкіна. Більш серйозний ремонт, із частковою заміною  шифера, проведено в будинках за адресами: К. Лібкнехта 14, Пушкіна 18, 20, Борща 2, Перемоги 13. Замінено повністю, або частково коньки покрівлі будинків Перемоги 6, 13 та Борща 2.
    Проведено ремонт ринв водовідведення будинку по Борща 2.
   Сантехніками підприємства було проведено заміну окремих стояків водогону в будинках по масиву Перемоги № 6, 4 (повністю), К. Лібкнехта 10. Повністю перероблено ввід водопостачання в будинку по вул. Пушкіна, 18.
    Заміна окремих стояків та розводки системи водовідведення була зроблена по К. Лібкнехта 10, Шевченка 26, Перемоги 16, Борща 12, Жовтневій 2, Торговій 3.
    Відновлено відмостку зі сторони вул. Пушкіна в будинку № 16, яка була повністю розмита водою, в результаті чого утворилась яма, що могло призвести до аварійної ситуації.
   В зв’язку із створенням ОСББ знято з балансу КП «Благоустрій» та передано на баланс об’єднання, будинок по Торговій 3.                       

                            Обслуговування вуличного освітлення

     Коштів на оплату електроенергії за вуличне освітлення було витрачено 31,0 тис.грн. Отримано за оренду комунального майна 35,0 тис. грн.
   Валківською міською радою було придбано автовишку на базі автомобіля ГАЗ-53. Нами проведено технічне обслуговування даного автомобіля і на даний час вишка готова до роботи. В подальших планах – відповідне навчання водія (допуск до роботи на спецмашині) та навчання робітників (допуск до робіт на висоті).

                              Благоустрій території міста

  В рамках даного виду послуг проводилось розвезення та допомога у встановленні дитячих майданчиків, вивезення сміття з території міста. Працівниками підприємства проводився поточний ремонт об’єктів  благоустрою міста, спилювання аварійних дерев та прибирання повалених бурею дерев.

                           Ритуальні послуги

     За 2014 р. ритуальною службою було здійснено 45 захоронень.

                           Господарська діяльність

     В  третьому кварталі поточного року КП «Благоустрій» було витрачено на покупку запчастин та ремонт наявних одиниць техніки всього 65,8 тис.грн.  В тому числі проведено капітальний ремонт двигуна асенізаційного автомобіля, придбано 7 шт гумових шин автомобіля ГАЗ – 53 та ін.
    Проведено сезонну заміну моторної оливи, паливних та масляних фільтрів, поточний ремонт ходової, на тракторах та автомобілях. 
    Хочу звернути увагу, що в 2013 р. підприємством на ремонт техніки за 9 міс. було потрачено 27,5 тис. грн., що в 2,3 раза менше ніж в 2014. Така різниця свідчить про крайню зношеність автотракторного парку підприємства. Необхідно терміново придбати новий сміттєвоз та асенізаційний автомобіль (сміттєвоз ГАЗ 4301 1995 року випуску, а асенізаційний автомобіль 1988 року випуску).

                          Фінансові показники

     Фінансова сторона роботи підприємства виглядає таким чином: за  2014 рік КП «Благоустрій»  отримано доходів на загальну суму 1194,3 тис.грн. Затрати на виробництво послуг складають 1190,7 тис.грн. Підприємство спрацювало прибутково, а саме дохід від реалізації послуг  перевищив витрати на їх виробництво в сумі 3,6 тис.грн. В порівнянні з 2013 р. (в якому виручка склала 993,8 тис. грн.) доходу одержано більше на 19,8%.
    Дебіторська заборгованість складає всього 151,4 тис.грн. в т.ч. прострочена 78,9 тис.грн. із неї заборгованість абонентів за  утримання будинків, прибудинкових територій та вивезення і захоронення ТПВ 68,2 тис.грн. (20,3 тис.грн. більше 3-х міс.).
   Станом на 01.10.14 р. кредиторська заборгованість складає 124,5 тис.грн. з неї єдиний соціальний внесок 65,5 тис.грн., податок на додану вартість 59,0 тис. грн. Складено графіки погашення заборгованості, які сплачуються своєчасно.
     На підприємстві працює 32 працівника. Середня заробітна плата на підприємстві становить 1278 грн. Заробітна плата виплачується два рази на місяць своєчасно і в повному обсязі.
   На теперішній час виплачується заробітна плата за жовтень, єдиний соціальний внесок, військовий збір, фінансування поточної діяльності підприємства та спожиті енергоносії сплачуються  своєчасно.

                                               Директор                                Лисяк М.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 296 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2017
Конструктор сайтів - uCoz