Понеділок, 25.09.2017
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2014 » Жовтень » 21 » Валківське районне управління юстиції інформує:
12:35
Валківське районне управління юстиції інформує:
Визначено порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції
    Постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 затверджено Порядок оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції (далі — Порядок).
    Порядок регулює механізм видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції.
   Довідка є документом, який видається громадянам України, іноземцям та особам без громадянства, які постійно проживають на території України і переміщуються з тимчасово окупованої території або району проведення антитерористичної операції (далі - особа, яка переміщується). 
    Для отримання довідки повнолітня особа, яка переміщується, звертається особисто або через законного представника із заявою про взяття на облік, форму якої затверджує Мінсоцполітики, до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад.
Для отримання довідки про взяття на облік неповнолітніх дітей, які переміщуються без батьків або членів сім'ї, заява подається їх опікуном чи піклувальником або законним представником.
     Заява про взяття на облік повинна містити таку інформацію про заявника:
- прізвище, ім'я та по батькові; 
- громадянство (підданство); 
- дата та місце народження; 
- стать; 
- відомості про склад сім'ї, у тому числі про неповнолітніх осіб, які прибули разом із заявником; 
- відомості про зареєстроване та фактичне місце перебування; 
- адреса, за якою з особою може здійснюватися офіційне листування або вручення офіційної кореспонденції, та контактний номер телефону; 
- реєстраційний номер облікової картки платника податків за наявності інформації (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу Державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті або які не є громадянами України); 
- обставини, що спричинили переміщення з тимчасово окупованої території України та району проведення антитерористичної операції; 
- наявність у будь-кого із членів сім'ї у володінні житлового приміщення, розташованого в регіонах інших, ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення антитерористичної операції; 
- відомості про місце роботи та час, з якого особа там працює; 
- відомості про житлові, соціальні, медичні, освітні та інші потреби. 
   Форма довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, є додатком до Порядку.
Л.М.Губська, начальник Валківського районного управління юстиції Харківської області
Переглядів: 188 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2017
Конструктор сайтів - uCoz