Субота, 21.10.2017
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2015 » Лютий » 4 » Валківське районне управління юстиції інформує:
14:15
Валківське районне управління юстиції інформує:
Про надання безоплатної первинної правової допомоги учасникам
масових акцій громадського протесту та членам їх сімей, 
що відбулися у період з 21.11.2013 по 21.02.2014 
 
       Постраждалі учасники масових акцій громадського протесту та члени їх сімей, що відбулися у період з 21.11.2013 по 21.02.2014, в межах роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги, яка діє при Валківському районному управлінні юстиції Харківської області  можуть отримати безоплатну первинну правову допомогу, що включає наступні види правових послуг: надання правової інформації, надання консультацій і роз'яснень з правових питань, складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру), надання допомоги в забезпечення доступу особи до вторинної правової допомоги та медіації. Зазначена вище громадська приймальня працює щовівторка  та щочетверга з 10.00 до 16.00 години за адресою: м.Валки, вул.К.Лібкнехта,2. 
      Окрім того, для зазначених категорій осіб забезпечується першочергове надання вищевказаної допомоги. У разі звернення у неприйомні дні та години,  начальником Валківського районного управління юстиції Губською Л.М. вживатимуться заходи щодо надання вказаної допомоги. Вказаним категоріям осіб Валківською державною нотаріальною конторою безоплатно надаватимуться послуги, пов'язані з оформленням спадщини.
 
Л.М.Губська, начальник Валківського районного управління юстиції Харківської області
Переглядів: 188 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2017
Конструктор сайтів - uCoz