Середа, 13.12.2017
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2015 » Грудень » 16 » Валківське районне управління юстиції інформує:
14:31
Валківське районне управління юстиції інформує:

Веб-портал «Звернення у сфері державної 
реєстрації актів цивільного стану» 

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 09.07.2015  року № 1187/5 «Про запровадження пілотного проекту щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет» з метою оптимізації процесу надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов для їх отримання, у відділах державної реєстрації актів цивільного стану м. Харкова з 07 вересня 2015 року запроваджено пілотний проект щодо подання заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. 
Так, за допомогою функціональних можливостей Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» (http://dracs.minjust.gov.ua/) користувач може:
1) заповнити заяву, передбачену Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, Правилами внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, Інструкцією з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
2) надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;
3) здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу;
4) оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
5) отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.
Заяві, зверненню користувача, надісланим через Веб-портал, автоматично присвоюється унікальний реєстраційний номер. Повідомлення про результати розгляду заяви або звернення надсилається користувачу відповідальним працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану в день їх отримання або не пізніше наступного робочого дня у разі надходження заяви або звернення поза робочим часом відділу та відображається в особистому кабінеті.
У разі направлення заяви або звернення щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її/його розгляду звернутись особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви, сформованої на підставі звернення. Подання до відділів державної реєстрації актів цивільного стану звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.


Н.І.Іванська, начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Валківського районного управління юстиції у Харківській області 

 

Переглядів: 57 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2017
Конструктор сайтів - uCoz