Середа, 13.12.2017
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2016 » Лютий » 17 » Валківське районне управління юстиції інформує:
18:27
Валківське районне управління юстиції інформує:

Документи можна буде подавати через банк, нотаріуса чи Інтернет

 В Україні змінили правила реєстрації бізнесу

В Україні прийнятий новий закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", який вносить чимало змін до інших законів, а також суттєво спрощує сам процес реєстрації – документи можна буде подавати в органи місцевої влади, держадміністрації, банки, нотаріусам, а також через Інтернет (тобто не потрібно буде ходити по установах, а подати документи в електронному варіанті).

Водночас закон передбачає запровадження принципу екстериторіальності у межах всієї України, тобто реєструвати можна буде по всій державі, незалежно від місця реєстрації ("прописки").

Основні нововведення під час реєстрації бізнесу та громадських формувань:

1) передача функцій з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців органам місцевого самоврядування, держадміністраціям, нотаріусам та банкам (за органами юстиції залишається державна реєстрація громадських формувань);

2) уніфікація процедур державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб-підприємців;

3) запровадження принципу екстериторіальності у межах всієї України;

4) запровадження можливості подання електронних документів для проведення всіх реєстраційних дій;

5) скорочення переліку документів, що подаються для державної реєстрації (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від держорганів);

6) скорочення переліку адміністративних послуг за рахунок скасування щорічного підтвердження та щорічної подачі фінансової звітності (буде отримуватись з відомчого реєстру органу статистики);

7) заповнення заяви про проведення державної реєстрації безпосередньо особою, яка її приймає (за бажанням заявника);

8) скасування паперових виписок та установчих документів та запровадження їх отримання в електронному вигляді через Портал електронних сервісів;

9) створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство;

10) запровадження дворівневої системи адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів з можливістю скасування рішення та проведення державної реєстрації (у разі оскарження відмови у державної реєстрації);

11) запровадження відповідальності суб'єктів державної реєстрації за порушення у сфері державної реєстрації (тимчасове блокування та анулювання доступу до реєстру; скасування акредитації банку як суб'єкта державної реєстрації).

Нагадаємо, бізнес в Україні відтепер можна зареєструвати за 24 години.

У планах Мін'юсту – демонополізувати сферу надання послуг в області авторських прав, реєстрації автотранспорту та ряду інших шляхом допуску приватних нотаріусів до цієї діяльності.

 

Заступник начальника Валківського районного                              І.О.Губський   
управління юстиції Харківської області                                                                                                                     

 

 

 

Переглядів: 141 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2017
Конструктор сайтів - uCoz