Вівторок, 19.09.2017
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2015 » Березень » 23 » Звіт директора КП "Благоустрій" за 2014 рік
12:59
Звіт директора КП "Благоустрій" за 2014 рік

Письмовий звіт про виконану роботу за 2014 рік      

 Ввезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів

Працівниками КП «Благоустрій» було виконано монтаж та встановлення огорож контейнерних майданчиків (9 шт), відсипка піском та монтаж твердої основи для встановлення контейнерів, заміна старих контейнерів на нові. В результаті проведеної роботи із сільськими радами, КП «Благоустрій» було визнано виробником послуг з вивезення рідких та твердих побутових відходів на території Благодатненської, Минківської, Мельниківської, Шарівської, Сидоренківської та Ков’ягівської сільських рад. Це дало можливість надавати послуги з вивезення ТПВ та РПВ установам бюджетної сфери, сільськогосподарським та іншим підприємствам, які знаходяться на території вказаних сільських рад. Відповідно, за рахунок збільшення обсягів надання послуг, підприємство додатково одержало 66,0 тис. грн., що дозволило частково перекрити збільшення витрат в зв’язку з різким подорожчанням паливно-мастильних матеріалів, запасних частин, енергоресурсів та ін.

Вивіз та захоронення твердих побутових відходів проводиться своєчасно – відповідно графіку. Вивезено ТПВ - 6681 м3.

На даний час укладено з мешканцями приватного сектору 1915 договорів, за 2014 р. укладено 171 договір,  охоплено договорами біля 80 % мешканців приватного сектору міста.

З приватними підприємцями укладено 108 договорів що складає 94 % від загальної кількості, 24 з бюджетними установами та 41 із підприємствами різних форм власності, із них 20 за межами міста.

З метою розширення ринків збуту, була проведена робота по укладенню договорів, на вивезення рідких побутових відходів. Результатом цього є укладення договорів на вивезення рідких побутових відходів із територіальним центром соціального обслуговування, а також з сільськогосподарськими підприємствами, АЗС, хлібоприймальними підприємствами та іншими установами Валківського та Коломацького районів. В результаті виручка від надання послуг з  вивезення рідких побутових відходів склала 19,5 тис. грн., проти 8,4 тис. грн. в 2013 р.

Рідких відходів вивезено – 489 м3.

КП «Благоустрій» було розраховано та затверджено Рішенням виконавчого комітету Валківської міської ради № 91 від 15 жовтня 2014 року економічно обґрунтовані тарифи  на утримання будинків і споруд та прибудинкової  території, тарифи на вивезення та захоронення твердих побутових відходів. Нові тарифи почали діяти з 1 листопада 2014 р.

Загальне збільшення тарифу  на вивезення та захоронення в середньому відбулося  на 67 %, тобто вартість попереднього тарифу та нового розрахованого тарифу, в порівнянні:

багатоквартирні будинки  7,31 грн. → 12,23 грн.

приватний сектор 7,68 грн. → 12,84 грн.

бюджетні установи ( контейнер) 36,05 грн. → 60,26 грн.

інші установи ( контейнер) 47,03 грн. → 67,85 грн.

2. Тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території було розраховано відповідно до вимог Постанови КМУ від 1 червня 2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги».

До 1 листопада поточного року в середньому тариф по будинках складав 0,9657, після 1 листопада тариф  складає  в середньому 1,60 грн. за 1 кв.м., підвищення тарифу  відбулось на 64%.

Відповідно розробленого тарифу було складено перелік робіт та послуг, які надаються в рамках окремих складових. Жителі багатоквартирних будинків з переліком послуг, які надаються КП «Благоустрій» в рамках складових тарифу,  ознайомлені шляхом вивішування переліків на інформаційних дошках, вхідних дверях будинків та в приміщенні КП «Благоустрій».

Послуги з  утримання будинків та прибудинкових територій

У відповідності із планом заходів по підготовці житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період 2014-15 рр. підприємством були проведені наступні роботи. 

Проведено ремонт вхідних східців в будинках по вулиці Торговій, Жовтневій, Борща та провулку Майському.

Обстежено вхідні двері по всіх будинках, за необхідності проведено заміну (встановлення)  пружин та дрібний ремонт дверей.

Обстежено покрівлі житлових будинків, в результаті чого зроблено дрібний ремонт покрівель багатоквартирних будинків, які знаходяться на вулицях Перемоги, Котовського, Карла Лібкнехта, в’їзду та провулку Пушкіна. Більш серйозний ремонт, із частковою заміною  шифера, проведено в будинках за адресами: К. Лібкнехта 14, Пушкіна 18, 20, Борща 2, Перемоги 13. Замінено повністю, або частково коньки покрівлі будинків Перемоги 6, 13 та Борща 2.

Сантехніками підприємства було проведено заміну окремих стояків водогону в будинках по масиву Перемоги, К. Лібкнехта 10. Повністю перероблено ввід водопостачання в будинку по вул. Пушкіна, 18.

Заміна окремих стояків та розводки системи водовідведення була зроблена по К. Лібкнехта 10, Шевченка 26, Перемоги 16, Борща 12, Жовтневій 2, Торговій 3.

Відновлено відмостку зі сторони вул. Пушкіна в будинку № 16, яка була повністю розмита водою, в результаті чого утворилась яма, що могло призвести до аварійної ситуації.

В зв’язку із створенням ОСББ знято з балансу КП «Благоустрій» та передано на баланс об’єднання, будинок по Торговій 3 та Перемоги 16.

Обслуговування вуличного освітлення

Коштів на оплату електроенергії за вуличне освітлення було витрачено 46,2 тис.грн. Отримано за оренду комунального майна 59,1 тис. грн.

Валківською міською радою було придбано автовишку на базі автомобіля ГАЗ-53. Нами проведено технічне обслуговування даного автомобіля і на даний час вишка виконує роботи з обслуговування вуличного освітлення, обрізки дерев та ін.  

Благоустрій території міста

  В рамках даного виду послуг проводилось розвезення та допомога у встановленні дитячих майданчиків, вивезення сміття з території міста. Працівниками підприємства проводився поточний ремонт об’єктів благоустрою міста, спилювання аварійних дерев та прибирання повалених бурею дерев, прибирання гілок після обрізки Валківським РЕМ. Також здійснювалась очистка вулиць та тротуарів від снігу, посипка тротуарів пісчано-солевою сумішшю.

Ритуальні послуги

 За 2014 р. ритуальною службою було здійснено 43 захоронення.

Господарська діяльність

В поточному році КП «Благоустрій» було витрачено на покупку запчастин та ремонт наявних одиниць техніки всього 75,3 тис.грн.  В тому числі проведено капітальний ремонт двигуна асенізаційного автомобіля, придбано 7 шт гумових шин автомобіля ГАЗ – 53, відремонтовано паливну апаратуру ГАЗ - 4301 та ін.

Своєчасно проводиться сезонна заміна моторної оливи, паливних та масляних фільтрів, поточний ремонт ходової, на тракторах та автомобілях.  

Хочу звернути увагу, що в 2013 р. підприємством на ремонт техніки  було потрачено в 2,3 раза менше коштів ніж в 2014. Така різниця свідчить про крайню зношеність автотракторного парку підприємства. Необхідно терміново придбати новий сміттєвоз та асенізаційний автомобіль (сміттєвоз ГАЗ 4301 1995 року випуску, а асенізаційний автомобіль 1988 року випуску).

Фінансові показники

Фінансова сторона роботи підприємства виглядає таким чином: за  2014 рік КП «Благоустрій»  отримано доходів на загальну суму 1509,5 тис.грн. Затрати на виробництво послуг складають 1504,3 тис.грн. Підприємство спрацювало прибутково, а саме дохід від реалізації послуг  перевищив витрати на їх виробництво в сумі 5,2 тис.грн. В порівнянні з 2013 р. (в якому виручка склала 1098,6 тис. грн.) доходу одержано більше на 37,4 %.

В розрізі послуг, які надаються підприємством надходження виглядають наступним чином:

- вивезення та захоронення ТПВ   753,5 тис. грн.;

- обслуговування будинків та при будинкових територій   526,9 тис.грн.;

- послуги готелю, оренда та ін.    229,2 тис. грн. 

Одержані кошти були витрачені на наступні цілі:

- заробітна плата з нарахуваннями       724,3 тис.грн.;

- паливно-мастильні матеріали, електроенергія та ін. енергоносії   326,4 тис.грн.;

- матеріали (запчастини, витратні матеріали та ін.)      174,4 тис.грн.;

- податки    166,8 тис.грн.;

- інші витрати  112,5 тис.грн.

     Дебіторська заборгованість складає всього 153,5 тис.грн., в т.ч. прострочена 83,5 тис.грн. із неї заборгованість по неоплаченим державою соціальним гарантіям (пільги і субсидії) 20,4 тис. грн., на сьогодні ця сума складає 30,1 тис. грн.    

Станом на 01.01.15 р. кредиторська заборгованість складає 205,7 тис.грн. з неї прострочена 60,2 тис. грн. це заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску. На даний час із неї погашено 23,0 тис. грн. Ведеться робота по погашенню залишкової суми.

На підприємстві працює 32 працівники. Середня заробітна плата на підприємстві становить 1276 грн. Заробітна плата виплачується два рази на місяць своєчасно і в повному обсязі.

На теперішній час виплачується зарплата за лютий 2015 р., фінансування поточної діяльності підприємства та спожиті енергоносії сплачуються  своєчасно.

З питання покупки сміттєвоза є наступні комерційні пропозиції:

1. ТОВ «Елкопласт – Україна» м. Житомир сміттєвоз виробництва Турції 2008 р. випуску пробіг 70 тис. км, вартість   880 тис. грн. ;

2. ТОВ «Т.Д. «Комунальна техніка» - представник вітчизняного виробника – групи компаній «ВЛІВ» (завод КРАЗ)  сміттєвоз заднього завантаження ВЛІВ МІКРО Б на базі шасі МАЗ:

                  А) із  двигуном Cummins ISF  41.8 тис. $ США (976,0 тис. грн.);

                  Б)  із  двигуном ММЗ             44,8  тис. $ США (1046,1 тис. грн.) 

    

 

                

Переглядів: 144 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2017
Конструктор сайтів - uCoz