Понеділок, 22.07.2019
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2015 » Березень » 12 » Валківське районне управління юстиції інформує:
15:53
Валківське районне управління юстиції інформує:
НОВАЦІЇ РЕФОРМИ РЄСТРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ
 
   10 березня 2015 року у Міністерстві юстиції України відбулось засідання “круглого столу”, у ході якого презентовано громадськості план реформування системи державної реєстрації.
  На засіданні перший заступник Міністра юстиції України Наталія Севостьянова зазначила, що побороти корупцію в сфері реєстрації можна лише відокремивши особу, яка ухвалює рішення, безпосередньо від громадянина, який подає документи до реєстраційної служби. Державна реєстраційна служба є однією з найбільш контактних по відношенню до громадян. Постійні скарги щодо корумпованості, черг та безпідставних відмов у здійсненні реєстраційних дій, на жаль, стали звичними для системи.
 Щодо особливостей реформування перший заступник Міністра юстиції України Наталія Севостьянова повідомила, що мова йде про досвід Грузії у системі реєстраціїі з застосуванням системи фронт- та бек-офісу. В фронт-офісі лише приймаються та обробляються документи, а в бек-офісі ухвалюється рішення про реєстрацію чи відмову у такій реєстрації. 
  За словами Наталії Севостьянової, ідея реформування також полягає в тому, щоб позбавити узурпування державною службою окремої функції. На сьогоднішній день немає необхідності лише Міністерству юстиції України виконувати цю функцію.  Поступово функція реєстрації передаватиметься іншим суб’єктам – це органи місцевого самоврядування, і нотаріуси. 
  Перший заступник Голови Державної реєстраційної служби Артем Янчук у ході засідання презентував електронні сервіси, які започатковує Мін’юст. Зокрема, мова йшла про можливість отримати електронний витяг, виписку та електронну довідку в режимі онлайн без візиту до реєстраційного офісу. Запроваджується можливість електронної оплати послуг з надання інформації з реєстру. Громадянин скориставшись кредитною карткою, яка автоматично посвідчує особу, сплачує за послугу та отримує електронний витяг.
  Також, Артем Янчук повідомив про інші пілотні проекти, що вже функціонують в рамках реформування реєстраційної служби.
  Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 27.02.2015 № 282/5 запроваджено реалізацію пілотного проекту "Екстериторіальність" у Головному територіальному управлінні юстиції у м. Києві, Івано-Франківському міському управлінні юстиції та Калуському міськрайонному управлінні юстиції Івано-Франківської області. Підприємці на територіях, де запроваджено цей проект,  мають можливість подавати документи на реєстрацію в будь-якому офісі реєстрації у межах цих регіонів. Система вже виправдала себе і може бути розповсюджена на території всієї України. 
  Крім того, запроваджено проект "модельний офіс" у Харкові, Львові, Дніпропетровську, Чернігові, Києві і Черкасах, в рамках якого буде відпрацьовано систему фронт-та бек-офісів.
  Обидва проекти значно скорочують черги, унеможливлюють корупцію та роблять сервіси зручними для громадян. 
 
  Л.М.Губська, начальник Валківського районного управління юстиції Харківської області
 
Переглядів: 228 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2019
Конструктор сайтів - uCoz