П`ятниця, 19.07.2019
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2015 » Травень » 21 » Валківське районне управління юстиції інформує:
16:19
Валківське районне управління юстиції інформує:
ВАЖЛИВІ ЕЛЕМЕНТИ РЕФОРМИ: 
ФУНКЦІЇ РЕЄСТРАТОРІВ ОТРИМАЮТЬ БАНКИ, НОТАРІУСИ, МІСЦЕВА ВЛАДА ТА ДЕРЖАВНІ ВИКОНАВЦІ 
 
Право здійснювати реєстраційні дії отримають органи місцевого самоврядування і держадміністрації, нотаріуси, незалежно від того посвідчують вони нотаріальну дію чи ні, акредитовані Мін’юстом банківські установи та держвиконавці у випадку, коли справа стосується накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно. Про це 19.05.2015 у ході круглого столу в Мін’юсті повідомила перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова. 
За словами Наталії Севостьянової, Мін'юст готовий передати на розгляд Верховної Ради України два законопроекти. Вона також повідомила, що серед суб’єктів, яким буде надано право проводити реєстраційні дії, лише нотаріусів нараховується понад 7 тисяч. Тому запровадження реформи дасть змогу повністю позбутися проблеми черг та переобтяження реєстраторів, які працюють зараз.
Директор Департаменту державної реєстрації Сергій Бенедисюк під час засідання круглого столу повідомив, що головна ідея запропонованих законопроектів – відхід від ексклюзивності надання функцій з реєстрації.
«Ми забезпечимо наявність внутрішньої конкуренції всередині кожної окремо взятої групи та конкуренцію між різними групами суб’єктів реєстрації – нотаріусами, місцевим самоврядуванням, банками», – сказав він. Сергій Бенедисюк також повідомив, що законопроектами передбачено розширення принципу екстериторіальності під час прийому документів. Зокрема, майно можна буде зареєструвати не в межах району, а в межах області, а бізнес – взагалі в будь-якій точці країни. Крім того, реформа передбачає якнайширше запровадження системи електронного документообігу і надання електронних сервісів, а документи заповнюватимуться не клієнтом, а реєстратором.
Також вводиться норма, яка, в разі наявності обтяжень чи відсутності якогось із документів, дає можливість не відмовляти у реєстрації нерухомості, а призупинити її на строк до 30 днів, щоб клієнт міг розібратися із ситуацією та зібрати документи, яких не вистачає.
Відповідно до норм проектів інформація від інших державних органів має автоматично передаватися реєстраторам. Водночас заплановано провести уніфікацію державних реєстрів та процедур реєстрації різних суб’єктів, скасувати необхідність щорічного підтвердження та щорічної подачі фінансової звітності, а також надати можливість громадянам отримувати інформацію про нерухомість як за об’єктом, так і за суб’єктом.
Важливим елементом реформи є запровадження механізму адміністративного оскарження реєстраційних рішень, яке проводитиметься органами юстиції. Буде запроваджено дворівневий механізм оскарження відмови проведення реєстраційних дій, а також механізм оскарження позитивних рішень щодо проведення державної реєстрації.
Крім того, законопроекти унормовують фінансові питання. У разі виконання реєстраційних дій спеціалістами місцевого самоврядування або державних адміністрацій, сплачені за послугу кошти на 100% переходять до місцевого бюджету. Якщо ж послугу надаватимуть спеціалісти «приватного сектору», вони залишатимуть собі 60% коштів, 40%, які залишаться, перераховуватимуться до держбюджету.
 
 
Л.М.Губська, начальник Валківського районного управління юстиції Харківської області
 
 
 
 
Переглядів: 137 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2019
Конструктор сайтів - uCoz