Четвер, 18.07.2019
ВАЛКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Корисні посилання
Погода у Валках


Валки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Головна » 2014 » Квітень » 7 » Звіт директора КП "Благоустрій" про виконану роботу за 2013 рік
11:39
Звіт директора КП "Благоустрій" про виконану роботу за 2013 рік

Письмовий звіт про виконану роботу за 2013 рік відповідно до функціональних обов’язків.

   В 2013 році КП «Благоустрій» надавало такі види послуг: благоустрій території міста;  обслуговування вуличного освітлення; ритуальні послуги; вивезення та захоронення твердих побутових відходів, вивезення рідких відходів; готельні послуги; послуги з утримання будинків та прибудинкових територій (житловий фонд)

  Хочу коротко  доповісти, яка робота була проведена на підприємстві протягом 2013 р. по кожному напрямку діяльності окремо.

Вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів.

    Продовжується робота по укладенню договорів на вивезення ТПВ з мешканцями приватного сектору. На даний час укладено 1791 договір. В 2013 р. було укладено 644 договорів з приватним сектором, що становить 78%. На наступний рік планується укласти 400 договорів, а це збільшить обсяг наданих послуг до 7000 грн. в місяць. Діє розроблена схема формування та розповсюдження повідомлень про стан розрахунків за вивезення ТПВ. Повідомлення розповсюджуються згідно графіку, це дало змогу підняти рівень розрахунків на 4,8-5,3 тис. грн. щомісяця (до 80 %).

   З приватними підприємцями укладено 99 договорів, що становить 91%,  з них закінчився строк дії 50 договорів , всього 104 торгових точок. На наступний рік планується посилити роботу по укладенню договорів.

   КП « Благоустрій » надано листи до Районної  державної адміністрації,районного відділу внутрішніх справ, Нововодолазького  міськрайонного управління Головного управління Держсанепід служби у Харківській обл., Валківської міської ради з проханням спонукати вказаних в звернені підприємців до укладення договорів на вивезення твердих побутових відходів, що в свою чергу дозволить уникнути порушення закону України «Про відходи»

Вивезено ТПВ - 6120 м3.

Рідких відходів вивезено – 137 м3.

Послуги з  утримання будинків та при будинкових територій

   Що стосується даного виду послуг можу сказати, що в період підготовки житлового фонду до функціонування в осінньо-зимовий період 2013-14 рр.   КП «Благоустрій» було розроблено „План підготовки ” відповідно до якого були підписані та погоджені з Нововодолазькою філією ПАТ „Харківгаз”  та ТОВ „Техносервіс” графіки перевірки димо-вентиляційних каналів пічником, що дозволило усунути ситуацію з відключенням багатоквартирних житлових будинків від системи газопостачання.

   Обслуговування внутрішньо будинкових систем водопостачання, водовідведення, теплопостачання, електропостачання, шляхом проведення профілактичних та ремонтних робіт, проводиться силами КП «Благоустрій» своєчасно, згідно регламенту робіт. Обслуговування системи газопостачання проводиться силами Нововодолазької філії ПАТ „Харківгаз” – згідно укладених угод.

   Згідно з затвердженим планом  підготовки житлового фонду до функціонування в осінньо-зимовий період 2013-14 рр. зроблено утеплення труб системи водопостачання житлових будинків, які розташовані на вул. Котовського (в зв’язку з відключенням їх від системи централізованого опалення).

   В багатоквартирних будинках , там де це було необхідно, проведено роботи по відновленню освітлення підвалів (вони включають заміну електричних мереж, що прийшли в непридатність, вимикачів, світильників). Проведено ці роботи  також по вул. Борща, буд. 2 і 12.

   Зроблений частковий ремонт покрівлі на масиві Перемоги – буд. 2, 18 та по ремонт покрівлі буд.2 по вул. Жовтневій. Відремонтовано вхідний тамбур та сходинки в буд. 35 по пров. Майському.

   Проведено ремонт оголовків  на масиві Котовского – буд.1,6,8.- за рахунок коштів мешканців житлового будинку.

   Сантехніками підприємства було проведено заміну окремих стояків водогону в буд. по масиву Перемоги № 6, 12, 13, пров. Пушкіна 5, Жовтневій 2 та Торговій 1, Шевченка, 28. Також проводилась заміна стояків системи водовідведення по в’їзду Пушкіна 1, Борща 12, Жовтневій 2, Торговій 1.

   В 2013 р. житловий фонд КП «Благоустрій » зменшився на 2 будинки. Було створено  два нових ОСББ, «Перемоги-10» та «Майський -37».

Обслуговування вуличного освітлення

   Коштів на оплату електроенергії за вуличне освітлення було витрачено 28,0 тис.грн., ПММ, заробітна плата та ЄСВ та ін. матеріалів (лампи,провід та інше) 8,4 тис. грн. (всього 36,4 тис.грн.). В покриття вказаних витрат отримано за оренду комунального майна 27 тис. грн.( 50% усієї річної орендної плати).

  Благоустрій території міста

  В рамках даного виду послуг проводиться щоденне прибирання території міста (площ, скверів, узбіч доріг), озеленення території міста, скошування бур’янів, дроблення та прибирання гілок після обрізки Валківським РЕМ, вивезення сміття з території міста. На виконання вказаних робіт було витрачено всього 109,0 тис. грн. в т.ч. оплата праці та ЄСВ  87,6 тис. грн., ПММ та ін. матеріали 21,4 тис. грн. В покриттях вказаних витрат отримано за оренду комунального майна 27 тис. грн.( 50% усієї річної орендної плати).

   Своєчасно проводилась очистка тротуарів  та доріг від снігу, також проводилось посипання піском  тротуарів під час ожеледі. На виконання робіт витрачено 6 тис. грн.

Ритуальні послуги

 За 2013 р. ритуальною службою було здійснено 68 захоронень. 

Фінансово-господарська діяльність

   З початку року КП «Благоустрій» власними силами було проведено капітальний ремонт вакуумного насосу асенізаційного автомобіля, ремонт КПП сміттєвоза ГАЗ 3309 із заміною частини корпусу, виготовлено та проведено заміну передніх дисків і резини трактора МТЗ – 80, проведена покупка і заміна гусені трактора ДТ-75 та модернізовано його бульдозерний відвал, також проведено капітальний ремонт сміттєзбирального устаткування автомобіля ГАЗ 4309, відремонтовано паливну апаратуру тракторів МТЗ – 80 та Т-16, придбано гумові шини повністю на трактор МТЗ-80 та задні диски, придбано гумові шини на автомобіль ГАЗ 3309 2 шт., акумуляторів на ГАЗ 3309 (сміттєвоз) 2 шт.

   Своєчасно проводиться сезонна заміна моторної оливи, паливних та масляних фільтрів, поточний ремонт ходової, на тракторах та автомобілях.

   В подальшому, для забезпечення сталого функціонування підприємства, необхідно:

  • придбати нові акумулятори 3 шт. – 2,7 тис. грн.;

  • придбати резину на Т-16 (перед) – 3,6 тис. грн.;

  • замінити зношену резину на сміттєвозі Газ 3309  4 шт – 5,6 тис. грн.

  • придбати сміттєвоз МАЗ з задньою загрузкою та ємністю не менше 12м3 при коефіцієнті ущільнення  не менше 1:4. 

   Фінансова сторона роботи підприємства виглядає таким чином: за  2013 рік КП «Благоустрій»  отримано доходів на загальну суму 895,6  тис. грн. Затрати на виробництво послуг складають 954,6 тис. грн. Підприємство спрацювало збитково, а саме витрати на виробництво перевищили дохід від реалізації послуг  в сумі  -34,7 тис. грн. Вказаний дефіцит коштів перекривається короткотерміновим кредитом банку.

   В розрізі послуг, які надаються КП «Благоустрій» ми бачимо таку картину:

Назва послуги

Виручка, тис.грн.

Прибуток (+), збиток (-), тис.грн.

Вивезення та захоронення ТПВ, вивезення рідких відходів 

351,3

24,6

Утримання будинків та при будинкових територій

392,4

22,9

Готельні послуги

104,9

-8,

Ритуальні послуги

3,0

3,0

Благоустрій території міста (частково фінансується за рах. 50% доходу від оренди)

41,3

-67,7

Обслуговування вуличного освітлення(частково фінансується за рах. 50% доходу від оренди)

27

-9,4

     Дебіторська заборгованість складає всього 173,3 тис.грн., в т.ч. прострочена 70,2 тис.грн. із неї заборгованість абонентів за  утримання будинків, прибудинкових територій та вивезення і захоронення ТПВ 56,2 тис.грн.,30,4 тис.грн. сан очистка організацій (ЦРЛ 12,2 тис.грн., ДРП-2 5,2 тис.грн.).   З боржниками ведеться робота в двох напрямах, це надання письмових попереджень про необхідність сплати заборгованості, та подання матеріалів до Валківського районного суду на безспірне стягнення заборгованості, шляхом видачі судового наказу, подано матеріали по 32 справам.

   Станом на 01.01.14 р. кредиторська заборгованість складає 83,4 тис.грн. з неї прострочена 13,8 тис. грн.

    В грудні 2013 -2014 р.р. на підприємстві проводилась перевірка Валківською міжрайонною державною фінансовою інспекцією. По результатам перевірки виявлено:

- надлишкову, на думку ревізорів, виплачено заробітну плату працівникам за шкідливі умови праці,за розширену зону,за класність, за нічні години та інше.

- недонарахування заробітної плати працівникам підприємства, а саме при розрахунку заробітної плати окремим працівникам.

-  не застосовувався коефіцієнт 1,2 відповідно до галузевої угоди.

- на думку ревізорів не цільове використання коштів, а саме заправка автотракторної техніки в не робочий час,вихідні та святкові дні та інше.

    Акт ревізії підписано з запереченнями. Заперечення направлено для розгляду до Державної фінансової інспекції в  Харківській області. В задоволені заперечень відмовлено. На даний час готуються матеріали до адміністративного суду з приводу оскарження результатів ревізії.

    На підприємстві працює 31 працівників. Середня заробітна плата на підприємстві становить 1176 грн. Заробітна плата виплачується два рази на місяць своєчасно і в повному обсязі.

    На теперішній час виплачено зарплату та єдиний соціальний внесок за січень , податок на доходи фізичних осіб не виплачено за січень, податок на додану вартість сплачено 50%. Розстрочка податкових зобов’язань з сплати податку на додану вартість та податку на доходи фізичних осіб перераховується своєчасно та в повному обсязі, фінансування поточної діяльності підприємства та спожиті енергоносії сплачуються  своєчасно.

   Затримка з перерахування податку на доходи фізичних осіб та податку на додану вартість виникла по причині зниження платежів в січні 2014 р., що пов’язано з великою кількістю святкових днів. Вказаний дефіцит планується погасити до кінця березня 2014р.

   Роботи з санітарної очистки міста проводяться в повному об’ємі відповідно графікам.

 Директор КП «Благоустрій»            М. Лисяк

Переглядів: 1136 | Додав: валки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Краще переглядати за допомогою:
  
Валківська міська рада © 2019
Конструктор сайтів - uCoz